Hur bokar jag service för min fjärrvärme?
Hej
Köpte ny fjärrvärmecentral för lite mer en tre år sedan. I mina papper står det att man ska få en kostnadsfri service efter tre år. Hur funkar det, ringer man och bokar tid eller hör ni av er?
Mvh Peter
Köpte ny fjärrvärmecentral för lite mer en tre år sedan. I mina papper står det att man ska få en kostnadsfri service efter tre år. Hur funkar det, ringer man och bokar tid eller hör ni av er?
Mvh Peter
Följ inlägget
1
följare
Vad bra att du är intresserad av service av din fjärrvärmecentral!
Om du tecknade ett serviceavtal för fjärrvärmen när du fick din fjärrvärmeanslutning installerad ingår det ett servicebesök var tredje år. Vill du veta när ditt servicebesök kommer ske är du välkommen att kontakta kundservice på: 0771-252627 eller via mail till kundservice@tekniskaverken.se så informerar vi dig vidare.
Om du inte har serviceavtalet kan du beställa ett servicebesök vid behov för 1100kr. Även då kontaktar du vår kundservice så ser vi till att du får en tidsbokning.
Ha det så bra!
Med vänliga hälsningar,
fjärrvärmen. Idag har jag en Wilo Star RS 15/4-3.
Ni bytte igår grannens pump till en Perfecta-pump.
Pumpen fungerar idag men är 18 år.
Är det inte idé att byta?
Mvh
Lars Owe Hansson
Videhagsvägen 6
Linköping
Fjärrvärme är ett bra sätt att värma upp huset med, så bra att du går i dessa funderingar.
Då detta är ett publikt forum så får jag hänvisa till kontakt via tel 0771-25 26 27 eller via mail: kundservice@tekniskaverken.se
Hör av dig så ser vi till att ärendet hamnar i goda händer.
Passa på att njut av den milda hösten!
Med vänlig hälsning