Till senaste kommentaren

Varför har ni separerat mina avtal till olika fakturor?

På vilket sätt är det bättre för kunden att få minst 3 fakturor i stället för tidigare 1 gällande tjänster från Tekniska Verken (och dess dotterföretag)?
Mvh
Örjan

Kommentarer

  • Hej Örjan,

    Tack för ditt meddelande.

    Vad bra att du hör av dig så att vi kan hjälpas åt att reda ut dina funderingar. Jag förstår att det uppstår en del frågor när vi nu kommer att skicka separata fakturor till våra kunder. Det kan till en början kännas lite krångligt att få tre olika fakturor, men det finns en god tanke med det. Det är för att du som kund ska få en tydligare insyn i vad du faktiskt betalar för. Bra va?

    En till positiv sak är att vi på ett mycket smidigare sätt kan hantera dina avfallsärenden vid t.ex. missad tömning, extra tömning, felanmälan av trasigt kärl med mera då vi kan ta direktkontakt med sopgubbarna för snabbare åtgärd. Detta är ingenting vi kunde göra i vårat föregående system.
    Jag rekommenderar dig att anmäla autogirobetalning på samtliga fakturor när de väl skickas ut. Då kan du bortse från det "administrativa" när fakturorna ska betalas och du får mer tid över till att annat.

    Jag önskar dig en toppendag!

    Med vänliga hälsningar,
    Mathilda Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.